lunes, 16 de mayo de 2011

ALLÁ DONDE LOS ANHELOS PASEAN LIBRES


Mi rosa de Sant Jordi llegó acompañada de un poema , de manos de un poeta.
Una rosa y un poema "virtuales".
Una rosa i un poema que hice míos,  porque para eso fueron pensados.
Y me sentí privilegiada.
Desde hace unos días en momentos como este vuelvo a leer ese poema .
Sin conocerme, fue como si me hubiera leído el alma .

Es esto precisamente lo que saben hacer los buenos poetas


Tinc una rosa per tu
acabada de robar al jardí de l’impossible,
allà on els desitjos passegen lliures
quan t’aboques a la finestra.
Para taula al mig de l’ànima
i ompli d’aigua fresca un gerro de sospirs,
arranja-li les esperances i els pètals,
també les fulles i les passions,
perquè regne magnífica
sobre les teves hores de lectura.
Tinc una rosa per tu
feta de llum i dolcesa
sembra-la al cor de les ones
perquè la llum dels teus ulls
ens banye de fragància.


http://http//malerudeveuret.blogspot.com/2011/04/sant-jordi-2011-els-regals-entre-els.html

12 comentarios:

fra miquel dijo...

Ja veus...a BlogVille també tenim poetes, i cavallers..i Roses precioses :o)

petó

òscar dijo...

Admiro, de tot cor, les persones dotades per escriure poesies com aquestes.

Unir vocals i consonants és senzill. Fer-ho des de la sensibilitat, una utopia només a l'abast d'uns quants.

Emily dijo...

Què us passa que esteu tan tendres les noies de Dash?

Anónimo dijo...

http://blog.pompilos.org/images/55.jpg

MK dijo...

Fra Miquel gracies pel detall..no creguis que no l'he vist.
Tens raó , ple de cavallers florejats!

MK dijo...

Oscar , jo també ho admiro. Soc massa "atropellada i verborreica" per saber destil-lar i concentrar amb elegància i precisió un poema.
Però en canvi soc molt agraïda i m'encanta que me'n dediquin algún els que en saben.!

MK dijo...

No ho sé Emily ,noia , jo tampoc sé massa bé el que em passa , serà la temperatura de la primavera , serà la febre , serà l'aigüa , serà
el café...!

MK dijo...

Anónimo:

http://www.flickr.com/photos/odisea2008/4923516049/

El veí de dalt dijo...

Un altre admirador? No pares...Però aquest no presenta gales com jo!

MK dijo...

Admirador ??? on...? No paro ? de qué???

Veí , tú i jo serem ja per sempre més els Bonnie and Clyde de les gales del mundo mundial.

rhanya2 dijo...

Això és preciós, Mk!! Si ho vaig llegir a cal Veí, a casa teva té una altre aire. Serà tal com ho llegeixes tu per nosaltres?

MK dijo...

Violette , això es el que té la poesía.Segons el dia , el moment, la llum , la companyia...Gracies per trobar-ho en una mateixa sintonía del dial.